• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Български
Паспортні питання, питання громадянства та інше
Опубліковано 14 серпня 2024 року о 10:50

Задля покращення доступу до консульських послуг, Вашої безпеки та боротьби з кібершахрайством запис в Е-Чергу МЗС відбувається за умови електронної ідентифікації відвідувача, за допомогою е-підписів (на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), Дія.Підпис та BankID НБУ.

Електронна ідентифікація забезпечується через платформу ID.GOV.UA. Просимо Вас заздалегідь підготуватися до використання засобів електронної ідентифікації.

• Як авторизуватися на ID.GOV.UA, як створити Дія.Підпис та що таке BankID НБУ - Ви зможете дізнатися на відповідній сторінці порталу МЗС - https://cutt.ly/queue-id

• Крім Е-Черги, електронний підпис також надасть Вам можливість користуватися величезним переліком електронних послуг Порталу Дія - https://diia.gov.ua

Для запису на прийом слід перейти за посиланням go.mfa.gov.ua та виконати кілька кроків у такій послідовності:

  • у пункті 1 обрати країну перебування та установу, до якої бажаєте забронювати візит,
  • у пункті 2 обрати консульську послугу, яку ви плануєте отримати у консульській установі,
  • ознайомитися з інформацією в рубриці «Консульські питання» на сайті Посольства України в Республіці Болгарія щодо переліку документів, необхідних для вчинення відповідної консульської дії,
  • переконатися, що у вас наявні всі необхідні документи та виконані інші передумови для цієї консульської дії,
  • у пункті 3 обрати доступну дату та годину візиту,
  • у пункті 4 заповнити усі поля та вказати достовірні дані заявника, які запитуються

УВАГА! Заявник несе персональну відповідальність за вибір консульської послуги та підготовку необхідних документів для її отримання.

У формулярі запису всі поля мають бути заповнені та вказуються дані тієї особи, яка отримуватиме консульську послугу. Невідповідність даних, зазначених під час реєстрації в електронній черзі, реальним даним фізичної особи є підставою для скасування реєстрації.

Під час запису на прийом з питань вчинення консульської дії слід дотримуватися таких правил:

  • Якщо на прийом приходять члени однієї родини, які також хочуть отримати консульські послуги, то у кожного повинна бути індивідуальна реєстрація.
  • Якщо Ви звертаєтеся за отриманням кількох консульських послуг одночасно, слід зробити реєстрацію для кожної послуги окремо. Необхідно обрати час, який не співпадає з часом Вашого попереднього запису.
  • Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з того самого питання на різні дати. Така реєстрація буде видалена адміністратором.
  • Не допускається реєстрація за ніками (наприклад Nike 1995 тощо). Така реєстрація буде видалена адміністратором.
  • Посольство України в Республіці Болгарія залишає за собою право скасувати/перенести реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту). У зв’язку з цим просимо перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки на неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваної відміни бронювання або її перенесення на інший термін.
  • Якщо Ви помилково забронювали час або виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам прибути на прийом, слід якомога раніше самостійно відкоригувати або видалити реєстрацію, скориставшись посиланням, яке було надіслано на Вашу електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації,  або надіслати відповідне повідомлення на електронну адресу консульського підрозділу Посольства України в Республіці Болгарія [email protected] . Для повторного запису можливо обрати будь-який інший вільний час.

Звертаємо увагу, що відсутність можливості обрання дати візиту означає, що всі вільні слоти на даний момент зайняті. Вільні для реєстрації слоти відкриваються на початку кожного місяця. Також вільні слоти можуть з’явитися у випадку, якщо один із зареєстрованих заявників скасував бронювання.

У зв`язку з цим, просимо Вас утриматись від телефонних дзвінків та запитів на електронну пошту консульського підрозділу Посольства України в Республіці Болгарія з проханням пояснити ситуацію або здійснити запис в індивідуальному порядку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux